مصاحبه آرشیو خبر ها
ویژگی های جالب کیه لینی به روایت هم تیمی سابقش!

ویژگی های جالب کیه لینی به روایت هم تیمی سابقش!

احتمالاً پنج سال همبازی بودن با آسمانخراشِ تنومند یوونتوس باید فرصت خوبی برای شناخت همه‌جانبه از او باشد. اینک همبازی سابق او در یووه، همزمان با ورود کیه‌لو به باشگاه صدتایی‌های آتزوری، بخشی از خصوصیات منحصر به فرد هم‌بازی سابقش را بازگو کرده و با تمجید از کاپیتان ارزشمند یوونتوس، او را مردی باهوش، رهبری استثنایی برای یووه و یکی از مدافعان بزرگ حال حاضر فوتبال جهان معرفی کرده است.

 

نیکولا لگروتالیه در گفتگو با RMC Sport با یادآوری بخشی از خاطرات مشترکش با جورجو کیه‌لینی و تحلیل ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری او عنوان کرده است:

 

وقتی با کیه‌لینی همبازی بودم او را جوانی فروتن و هوشمند می‌دیدم که برای حضور در ترکیب یوونتوس ترسی از تلاش و مبارزه با مدافعان بزرگ یووه در آن سالها نداشت.
وقتی او به یووه آمد را به خاطر دارم؛ قدرت بدنی بالای او از همان روزها خبر از کیفیت و ارزش او می‌داد. او حالا بسیار قدرتمندتر از آن روزها شده و مثل گیاهی که به بهترین کیفیت رشد می‌کند به درختی تنومند در فوتبال جهان مبدل شده است.
جورجو پیش از هر چیز یک مرد بسیار با هوش است و باید بر این ویژگی او تأکید بسیاری کرد. او شخصیتی مصصم دارد و وقتی مشغول کاری می‌شود تمام تمرکزش را بر آن می‌گذارد. این ویژگی او همیشه مرا تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
کیه‌لینی بی‌شک بهترین رهبر برای یوونتوس است. شاید وجود 4 یا 5 بازیکن شبیه او در یک تیم، مجموعه‌ای دست‌نیافتنی بوجود خواهد آورد. یک رهبر واقعی در تیم کسی است که به دیگران ارزش می‌دهد نه اینکه تبدیل به وسیله‌ای برای رسیدن دیگران به اهداف‌شان باشد.
هرچند کیه‌لینی اکنون یکصد بازی ملی را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد اما فراموش نکنید سالهاست که در میان بهترین مدافعان ایتالیا، اروپا و جهان قرار دارد.

 

گفتنی است جورجو کیه‌لینی مدافع34 ساله یوونتوس در کنار انجام 100 بازی ملی برای آتزوری، با 482 بازی با لباس بیانکونری‌ها در آستانه رسیدن به مرز انجام 500 بازی برای بانوی پیر قرار دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: